Et Beni Aldırma


Et Beni Aldırma


Benler hemen her ciltte bulunan doku çıkıntılarıdır.  Bunların bazıları doğuştandır bazıları genetik yatkınlığa bağlı olarak daha sonradan çıkar.  Sayıları kişiye göre değişir.  Genellikle benler sorun çıkarmazlar ancak yüz bölgesinde bulunan benler estetik kaygılara sebep olurlar.  Hoş bir görüntü oluşturmazlar dolayısıyla bu durumda benlerin alınması gerekir ve benlerin alınmasında hiçbir sakınca bulunmaz.

Ben Oluşumunun Nedeni Nedir?


Ben oluşumunun nedeni genellikle genetik yapıya bağlı olarak olur.  Bir kişi de yüzün üstünde ben olabilir.  Ancak benlerin cilt kanseri riski olsa da genellikle sorun çıkarmazlar.  Et beni aldırma ileride olası bir kanser riskini de ortadan kaldırır.  

Ben Aldırırken Acı Hissedilir mi?


 Et ben aldırma operasyonu en basit ve kısa sürede yapılan operasyonlardan biridir.  Lokal anestezi uygulayarak 15-20 dakikada alınır.  Hiçbir acı ve ağrı hissedilmez.  Ancak operasyon dışında lazer uygulaması ile benin alınması da mümkündür.  Bu da çok kısa sürede gerçekleşen bir işlemdir.  Burada hastanın tercihine bağlı olarak farklı tekniklerle et beni aldırma işlemi gerçekleşebilir.  

Ben Aldırma Operasyonundan Sonra İz Kalır mı?


Ben aldırma uygulaması bir estetik işlem olması sebebiyle çok hafif çizgi halinde bir iz oluşabilir.  Onun dışında plastik cerrahın uygulayacağı dikiş estetik dikiştir. Ben alındıktan oraya streep biçiminde bir bant yapıştırılır.  Bir iki gün içinde orada küçük bir kabuklaşma olur.  Bu kabuklaşma doğal beklenen bir durumdur.  Maksimum 1 hafta içinde bu kabuk düşer ve alttan yeni cilt ortaya çıkar.  Ancak bu kabuğun kendiliğinden düşmesini beklemek son derece önemlidir.  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Badem Göz Estetiği Fiyatı

Gözlerinizi Korumak İçin 8 Yararlı İpucu